Friday, May 12, 2017

Шавиас захидал ирэв

Нэг шавь өвөө маань сайн дурын ажилтнаар Канбож улсыг зорьсон гэж бичиж байсан даа.

Яваад нэлээд хэдэн сар болов. Сардаа нэг удаа захидал ирүүлнэ. Хөөрхөн. Би догдлоод л уншина. Зурагтай бас.

Би тэр бүрт нь хариу өгч чадахгүй ээ. Нэгтгэж байгаад л бөөнддөг гэж байгаа.

Намайгаа марталгүй ингэж захиа занаа өгдөгт нь баярлаад байдаг юм. Миний япон хэлэнд ч хэрэгтэй. Дунд нь мэдэхгүй үг хэллэг, тэр бүр хэрэглээд байдаггүй хэлц энэ тэр байдаг болохоор емайл хаягаа шалгах бүртээ нэр нь байж байвал инээмсэглэл тодруулаад л өдөртөө эрч хүчтэй байдаг болж.

Хөөрхий муу шавь минь надаас захидал хардаг л байх даа. Одооноос дор бүр нь хариуг нь бичиж байна аа. Хэ хэ.

-Чи минь, ажил төрөл, гэр орон, үр хүүхэд гээд завгүй байдаг тул тэр бүр хариу гээд яах вэ?
гэдэг болохоор тэр үгэнд нь би санаа амарчихаад л яваад байна.

Зарим нэг япон хүмүүс ийм сүрхий мундаг байх юм. Хуучны харилцаагаа хүндэтгэж, цаашид ч үргэлжлүүлэх зорилготой байдаг.

Мэдээж дунд нь тэгсгээд хэрэг нь дууссан бол хэсэгтээ чимээгүй байдаг ганц нэг япон хүмүүс бий бий. Энэ олон хүн дунд сайтай муутай зүйл байлгүй л яахав. Би ч манай монголчуудад ихээхэн ажиглагддаг зан болохоор тоохгүй л дээ.

Ер нь манайхны дунд хэрэгтэй үедээ чухам найзаа, хайраа гэх нь холгүй байж байгаад хэрэг нь дуусахаар таг чиг болдог хүмүүс их тэ. Би ч өөрөө заримдаа удаан холбоогүй байсан хүмүүсээ гэнэт санаад асууж лавлах зүйл зөндөө гарна аа. Хэ хэ. Энэ алдаагаа засахыг хичээдэг ээ.

Уучлаарай та нар минь. Сэтгэлдээ бол байнга л та нарыгаа санаастай шүү.

За бүгдэд нь амжилт.

No comments:

Post a Comment