Sunday, March 18, 2007

Б.Ичинхорлоо

Єєрийн хvндэтгэж явдаг зохиолчийн шvлгээс толилуулъя.

Тэнгэр

Миний Монголын тэнгэрийг эсгэх гэж
Бусдын од харвадаггvй
Миний Монголын тэнгэрт эрхлэх гэж
Бyсдын од шохоорхдог юм
Миний Монголын тэнгэрт єдєлсєн шувуу
Бусдын тэнгэрт єдєє цацдаггvй
Миний Монголын тэнгэрт єссєн бvргэд
Бyдант газар ясаан тавьдаггvй

1990 он




Эх нутаг

Цав цагаахан навчис тэнгэрээс хагдарч
Хуучин гутлын уланд чихарна
Цас орж байна гэж намайг тэнэглэхэд
Хvмvvс аанай л толгой дохино
Тэс хєлдvv моддын нємєрт
Даль хумин болжмор чичирч
Зовлонт эх нутгийнхаа тухай
Золгvй шvлэгч гиюvрэн дуулна
Энд би оршуулгын газар шигээ дасаж
Элгээ ємлєн хоромхон чулуужнам
Хуучин танил шиг элэгдмэл саран
Хувхай мєчирт гэрлээ унагаж
Хилэгнэл харууслын дуу
Хэрээ мэт айсуй
Цєєхєн байгаасай гэмээр яг энэ орой л
Цємєєрєє vргэчихлээ шvv, сэтгэлийн хун шувууд

1991

No comments:

Post a Comment